Helsingin Revisor – Taloushallinnon asiantuntija

Helsingin Revisor on taloushallinnon palveluja tarjoava asiantuntijayritys, joka on toiminut alalla jo reilusti yli 30 vuotta. Kirjanpitotyön ohella Helsingin Revisorin asiantuntijat toimivat neuvonantajina asiakkaita liiketoiminnan kehittämisessä ja verosuunnittelussa. Helsingin Revisor Oy:n tavoitteena on olla asiakkaittensa tärkein kumppani, joka auttaa ja neuvoo tilanteessa kuin tilanteessa.

 

Helsingin Revisor etsii nyt kasvavaan joukkoonsa taloushallinnon asiantuntijaa / kirjanpitäjää. Voit olla jo alalla pidempään toiminut asiantuntija tai vasta urasi alkutaipaleella, odotamme kuitenkin kykyä laatia tilinpäätöksiä itsenäisesti. Tärkeintä on mielenkiintosi taloushallinnon tehtäviä kohtaan sekä pitkäjänteinen halusi kehittää omaa osaamistasi alan asiantuntijana ja yritysten kumppanina.

Helsingin Revisorin asiakaskunta koostuu kaikenkokoisista yrityksistä erilaisilla toimialoilla ja yrityksen palvelutarjonta räätälöidään kuhunkin tilanteeseen sopivaksi. Roolissasi taloushallinnon asiantuntijana saat vastuullesi omat asiakkuudet, joita tuet päivittäisessä arjessa taloushallinnon kumppanina. Tehtäviisi kuuluu mm. asiakasyritysten kirjanpito, palkanlaskenta ja tilinpäätökset. Asiakkaiden erilaisten tarpeiden kautta voit myös päästä tarjoamaan asiantuntijuuttasi mm. verosuunnittelussa ja yrityskauppoihin liittyvissä tilanteissa.

Tehtävässä menestyt, mikäli nautit monipuolisen asiakastyön tarjoamasta vaihtelusta työtehtäviin ja haluat oppia jatkuvasti uutta. Roolissa saat vastata itsenäisesti omista asiakkaista, mutta kokenut tiimi on alati tukenasi ratkaisemassa ongelmatilanteita. Taloushallinnon osaamisesi lisäksi arvostamme oma-aloitteisuutta, kykyä hahmottaa kokonaisuuksia, laaja-alaista IT-osaamista sekä paineensietokykyä.


Helsingin Revisor tarjoaa sinulle:

  • Tilaisuuden päästä kehittymään monipuolisena taloushallintoalan ammattilaisena erilaisten asiakkuuksien parissa
  • Mahdollisuuden kasvattaa omaa roolia ja vastuuta
  • Kokeneen ja ammattitaitoisen yhteisön tuen, joka tukee sinua onnistumaan ja kehittymään
  • Modernit työskentelytilat, työvälineet ja ohjelmistot, sekä oman työhuoneen Espoossa hyvien kulkuyhteyksien varrella, kuntosali ja lounasravintola samassa rakennuksessa.Sinulta odotamme:
  • Korkeakoulututkintoa, esimerkiksi laskentatoimen tai taloushallinnon opinnoista
  • Aikaisempaa työkokemusta taloushallinnon tehtävistä
  • Kykyä laatia tilinpäätöksiä itsenäisesti
  • Itsenäistä ongelmanratkaisukykyä ja oma-aloitteisuutta
  • Asiakaspalveluhenkistä asennetta ja vuorovaikutustaitoja
  • Hyvää osaamista taulukkolaskentaohjelman käytössä sekä halua kehittää omia IT-taitoja.
  • Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa

Kiinnostuitko?

Lue lisää ja lähetä ansioluettelosi sekä motivaatiokirjeesi PDF-muodossa täältä viimeistään 19.6.2022.

 

One to One chats with BCG Consultants

One to One chats with BCG Consultants

One to One chats with BCG Consultants BCG Helsinki Office, Kluuvikatu 3, 4th floor February 15, Starting at 18:00 Dear Aalto Business student, Have you ever wanted to have a one-to-one chat with a BCG consultant and ask everything you’ve been having on your mind...

Tesi – Trainee positions 2024

Tesi – Trainee positions 2024

Tesi – Trainee positions 2024 Type: Fixed-term, 4-5 months Work hours: Full-time Location: Porkkalankatu 1, 00180 Helsinki & remote work possibility Starting date: in August or latest in the beginning of September 2024 Salary: €3000+ benefits Application...